Syötä yrityksen virallinen nimi
Syötä yhteyshenkilön puhelin
Syötä toimipisteiden määrä
Syötä henkilökunnan määrä
Tarkista pakolliset tiedot ja yritä uudelleen.
Kiitos tilauksesta. Vahvistus lähetetty sähköpostiin.

Suunnannäyttäjä. Vaikuta kaupan alan nykyhetkeen, tulevaisuuteen ja sen toimijoiden asioihin Muotikaupan Liiton kautta ja seuraa tulevia trendejä ensimmäisten joukossa.

Muotialan aitiopaikka. Muotikaupan Liiton mukana näet ja koet myös sen, mihin et itse ehdi mukaan – messut ja tapahtumat maailman joka kolkalla.

Kestävä kontaktiverkosto. Muotikaupan Liiton jäsenenä voit luoda pysyvän verkoston tukemaan yritystäsi ja uraasi nyt ja tulevaisuudessa – toiminnassa luodut suhteet kestävät läpi elämän.

Kansainvälinen vaikuttaja. Muotikaupan Liitolla on laajat verkostot ympäri maailman. Kansainväliset messut ja järjestöt niin muodin, pukeutumisen, vähittäiskaupan kuin muun liiketoiminnan alueilta ovat meille tuttuja – tule sinäkin meille tutuksi!

Jokaiselle jotakin. Jos järjestötoiminta kokouksineen ja hallituksineen ei ole sinun juttusi, voit silti halutessasi osallistua vahvasti toimintaan erilaisten tilaisuuksien kautta – oman kiinnostuksesi ja resurssiesi mukaan. Olitpa aktiivisesti mukana toiminnassa tai et, me olemme aina käytettävissäsi.